Pages

Saturday 29 December 2012

teruna dan dara

⊹⊱✿ Sekadar Perkongsian :') ~ ✿⊱⊹

Si Teruna : Saya bimbanglah.
Si Dara : Kenapa?
Si Teruna : Rambut awak cantik sangat. Tak lama lagi kita akan berkahwin. Saya risau awak tak taat saya sebagai seorang suami.
Si Dara : Kenapa?
Si Teruna : Sedangkan perintah ALLAH awak boleh ketepikan, inikan perintah saya sebagai seorang suami yang cuma hamba Yang Maha Pencipta kan?
Si Dara : Errrr.

~ Indah mahkota itu terpelihara dari debu dan mata-mata yang liar. Sejuk hati dan mata suami kerana mahkota itu hanya tatapan matanya. Tegur biar berhikmah, walau bagaikan suntikan jarum, namun ada ubat yang mengalir dalam salurannya. ~

jom LIKE & SHARE ♥

_________________________________________________
sumber : Aku Bangga Menganut Agama Islam <-- jom LIKE page dakwah ini

No comments:

Post a Comment